2 e verslag - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Bertus Zwierstra - WaarBenJij.nu 2 e verslag - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Bertus Zwierstra - WaarBenJij.nu

2 e verslag

Door: Bertus

Blijf op de hoogte en volg Bertus

27 Januari 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Na een dag rust zijn we met Paul naar Bocca geweest dat is een schilderachtige wijk waar ook de voetbalclub van Maradonna staat.
We liepen daar over een markt en daar waren ze aan het tangodansen. En je kon daar eventueel op de foto met een Tango danseres.
In de avond zijn we met ze allen gaan eten op een terras, het was iets Argentijns en was lekker.
Vrijdags zijn we de omgeving wezen verkennen en wat boodschapjes gedaan.
Zaterdags zijn we met Paul en de hond Lummi naar de begraafplaats van Evita geweest daar was een markt met allerlei snuisterijen maar we hebben niets gekocht want het was hetzelfde als 2 jaar geleden.
In de avond zijn we naar de wijk Palermo gegaan om te eten in een hamburgertent heel speciaal.
Samen met twee vriendinnen van Sherry een kwam er uit Canada en de ander uit Den Haag. Heel gezellig.
Op zondag zijn we met z'n vieren naar de wijk Telmo gegaan ,dit is een kunstenaarswijk en er was ook een antiekmarkt.
Daar speelde een bandolero orkest ze speelden heel mooi.
Sherry heeft s'avonds lekker voor ons gekookt kip met mie en een lekkere saus daarna een toetje, perzik met likeur en cake en veel slagroom.

• 27 Januari 2014 - 15:00

Anneke:

GAAT ALLEMAAL WEL LEKKER ZO MET ALLEEN MAAR SNAVELEN! WIJ WILLEN NAAR KEFALONA HEBBEN ZE EEN AARDBEVING GEHAD VAN 5,8 DUS EEN BEETJE PROBLEEMLOOS OP VLIEGVAKANTIE ZIT ER NIET MEER IN TEGENWOORDIG,VERDER GAAT HET OOK HIER WEL GOED.
    GROETJES EN VEEL PLEZIER UIT EEN REGENACHTIG DEN HELDER

• 27 Januari 2014 - 16:01

Evelien:

Kun je ook skypen met mij?dat is nog leuker liefs Evelien.

• 27 Januari 2014 - 17:17

John En Nel:

Hallo daar. gelukkig gaat het nu weer normaal en het eten is ook goed lees ik. Ga zo door.
    Gr. John en Nel

• 27 Januari 2014 - 18:36

Herman En Irma:

Ik zie het al, jullie hebben het naar jullie zin gelukkig. Niet te veel eten, dat moet er allemaal weer af ja!
    Veel plezier verder,

Herman en Irma

• 28 Januari 2014 - 10:55

Tineke:

Hoi!
    We zijn blij dat jullie de leuke dingen van jullie vakantie hebben opgepakt.
    Doe Paul en Sherry de groeten, en vanuit een koud Nederland nog heel veel plezier toegewenst.
    Dikke kus, Jack en Tien.