laatste dag in Buenos Aris - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Bertus Zwierstra - WaarBenJij.nu laatste dag in Buenos Aris - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Bertus Zwierstra - WaarBenJij.nu

laatste dag in Buenos Aris

Door: Bertus en Margriet

Blijf op de hoogte en volg Bertus

13 Januari 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo allemaal,vandaag de laatste dag in Buenos Aires.
Morgen gaan we naar Ushuaia en we vertrekken om 08 30 uur uit het hotel en de groep gaat met twee vluchten na Ushuaia.
Margriet is op een andere vlucht ingedeeld als ik maar nu is ze verhaal aan halen bij de reisleiding. .
Van de nieuw aangekomen medereizigers zijn er al drie ontdaan van hun geld in de metro(zakkenrollers) zeer spijtig.
Vandaag zijn we nog even wezen kijken bij het roze paleis,daar is een museum over de opgravingen van het paleis en door films wordt de geschiedenis van Argentinie verteld.
Dit was goed te volgen en interessant.
Zo stond er bij voorbeeld de auto van Evita en haar andere vervoermiddelen zoals de koetsen.
Ook haar jurk die zij aanhad met de balkonrede.
groetjes van ons
We zijn goed in Ushuaia aangekomen welliswaar gescheiden.
Het is aardig koud maar dat komt door de wind.
Morgen gaan we op excursie.
De foto's zij nu meegezonden en met onderschrift ik hoop dat het goed gaat, en Herman die lap is een gedragen hoofddoek van de dwaze vrouwen.
groetjes van ons

  • 13 Januari 2012 - 22:06

    Judith:

    Nou ja, wat vreemd... Is het nu gelukt met de vlucht? Hoe lang moeten jullie eigenlijk vliegen?

  • 14 Januari 2012 - 15:01

    Tien:

    Hallo,
    Wat een gedoe nu weer met die vlucht. Hoop dat alles weer goed gekomen is. Nou nog effe wat...
    Is het mogelijk dat je af en toe een verhaaltje maakt bij de foto's? Sommige foto's kan ik met een beetje fantasie (die heb ik gelukkig genoeg) zelf wel invullen. Zoals die auto van Evita bijvoorbeeld. Dat had je namelijk in je verslag vermeld. Maar die foto met dat groezelige doekje, of die van die zaal met al die tafels en stoelen. Daar heb ik echt uitleg bij nodig want daar kan ik geen chocola van maken. Ik plaag je natuurlijk een beetje, dat snap je wel. Uiteindelijk ben ik niet helemaal achterlijk. Maar ik vind het wel prettig om te weten waar ik naar kijk.
    Dus als je nou foto's opstuurt waarvan je denkt; daar moet ik wel iets bij vertellen, doe dat dan even voor je kleine zussie. Ik zou je zo ontzettend dankbaar zijn! De andere volgers hebben er blijkbaar geen behoefte aan. Dat is geen leuke start geweest voor jullie medereizigers. Hopelijk zijn ze er niet te erg de dupe van geworden en kunnen ze de reis zonder al te veel problemen voortzetten. Het zet je wel weer even op scherp. Het blijft oppassen geblazen! Laten we hopen dat dit het enige negatieve incident blijft tijdens de rest van jullie vakantie. We wensen jullie dan ook een onbezorgd vervolg van jullie verblijf daar, en kijken uit naar jullie volgende verslag en foto's.
    Groetjes...

  • 14 Januari 2012 - 20:55

    Herman En Irma:

    Geen foto's deze keer, of zijn jullie nog wat ontdaan van de gebeurtenissen?
    Dit soort dingen zijn nooit leuk, maar kunnen gebeuren in dit soort werelddelen. Zuid Afrika b.v. staat daar ook bekend om.
    Is het nog goed gekomen met jullie vlucht, of zie je Margriet pas weer bij jullie volgende aankomst. Vreemde zaak overigens dat een reisgroep verdeelt wordt over twee vliegtuigen. Zo'n soort reisbureau heeft het bij mij dan meteen verbruid.
    Laten we maar hopen dat dit de enige incidenten zijn tijdens deze fantastische reis en jullie verder alleen maar genieten. Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Mijn eerste reis

bezoek zoon en rondreis Argentinie chili en Brazilie

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2012

afsluitend verslag

28 Januari 2012

aankomst Rio

26 Januari 2012

Foz do Iquacu Brazilie

23 Januari 2012

Perito Moreno

20 Januari 2012

Torres del Paine
Bertus

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 15423

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 19 Februari 2014

Argentinie 2014 bezoek Paul

04 Januari 2012 - 30 Januari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: